اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس گلایه و شکایت

اس ام اس طعنه دن




اس ام اس گلایه و شکایت


جنگل جانم را به آتش میکشانى با چشمهایت

وقتى که چشمانت را مى بندى و باز بر من خیره میشوى

خاکستر میشود تمام دلواپسى هایم

  

اس ام اس گلایه و شکایت


مرا کجا صدقه کرده ای که

 مدام بلای بی تو بودن سرم میاد


اس ام اس گلایه و شکایت


همه گفتند

بخشش از بزرگان است، من بخشیدم و هیچ کس نگفت

چقدر بزرگ شدى

همه گفتند:

بلد نبودى حقت را بگیرى …!


اس ام اس گلایه و شکایت


جز یاد خودت هیچ خیالی به سری نیست
 از سر نرود فکر تو چون مختصری نیست
آنگونه مرا کرده دو چشمان تو جادو
 کز خود شده ام بیخود و از من اثری نیست


اس ام اس گلایه و شکایت


نمیدانم نهان از من چه نیکی کرده ای با دل

که چون غافل شوم از آن ، دوان سوی تو می آید


اس ام اس گلایه و شکایت


چه زخم هایى بر دلم خورد تا یاد گرفتم

هیچ نوازشى

بى درد نیست …


اس ام اس گلایه و شکایت


مداد به دست میگیرم صفحه ی سفید کاغذ

می خواهم از تو نقشی بکشم

چشم ؛ چشم دو ابرو … تا همین جا کافی ست

می نشینم سیر نگاهـت میکنم !


اس ام اس گلایه و شکایت


صفای دلت را

به رخ آسمان میکشم تا به زیبایی مهتابش ننازد


اس ام اس گلایه و شکایت


صدای قلب نیست صداس پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی
کافی است کمی خسته شوی
کافی است کمی بایستی…


اس ام اس گلایه و شکایت


“رسیدن”

 چیزی را درست نمی کند

وقتی قرار نیست پا به پایم بیایی !


اس ام اس گلایه و شکایت


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد