اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوستت دارم مهربون

اس ام اس دوست داشتن




اس ام اس دوستت دارم مهربون


ناسپاس از عشق پاکت نیستم
من که عمری با خیالت زیستم
دوستت دارم به جان تو قسم
روی حرفم تا ابد می ایستم!

  

اس ام اس دوستت دارم مهربون


کسی آیا می داند
پس از یاد گرفتن نام تو ، پس از “دوستت دارم”
به چه می نازد الفبا


اس ام اس دوستت دارم مهربون


نیلوفرانه دوستت می دارم

من درست مثل خودم

 هنوز و همیشه دوستت می دارم !


اس ام اس دوستت دارم مهربون


از دور دوستت داشتم

بی هیچ عطری آغوشی

نگاهی یا حتی بوسه ای

تنها دوستت داشتم
اما حالا اگه دور شی
چه کنم با اینهمه وابستگی


اس ام اس دوستت دارم مهربون


دوسش داری
پس یادت باشه
فقط دوست داشتن کافی نیست
عشق مراقبت می خواد


اس ام اس دوستت دارم مهربون


همین که تو می دانی

“دوستت دارم”

کافیست

بگذار خفه کند خودش را

دنیـا


اس ام اس دوستت دارم مهربون


پاییز از حوالی حوصله ات که بگذرد
من زرد می شوم
و تا کفشهای رفتنت جفت می شود
غریب می مانم
و نیلوفرانه دوستت دارم
نه مثل مردمی که عشق را از روی غریزه نشخوار می کنند
من درست مثل خودم
هنوز و همیشه
دوستت دارم…


اس ام اس دوستت دارم مهربون


مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم

از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که

” دوستت دارم ”


اس ام اس دوستت دارم مهربون


قبل از اینکه به کسی بگی دوستت دارم
خوب فکراتو بکن
شاید چراغی در دلش روشن کنی
که خاموش کردنش به خاموش شدن او بیانجامد…


اس ام اس دوستت دارم مهربون


چقدر این دوست داشتنهای بی دلیل خوب است

درست مثل همین باران…که بی سوال

فقط می بارد…آرام …شمرده شمرده…فقط می بارد

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است


اس ام اس دوستت دارم مهربون

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد