اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس کوتاه عاشقانه sms kotah asheghane

اس ام اس های گلچین شده



اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



گر نگه دار من آن است که من میدانم
 شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد . .

  

اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



بزرگ ترین درد دنیا اینه که
بدونی پناه لحظه هات . پناه دیگری دارد .


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست
 معجزه توئی که بین میلیون ها دوست ، تکی


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



من که پشت پا زدم به هرچه هست و نیست
تا که کام او ز عشق خود روا کنم
خود را نمیبخشم ، اگر که زین پس به عاشقان وفا کنم . . .


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



اگر لیلی به مجنون داده میشد
 دگر هیچ عاشقی رسوا نمیشد


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



من و تو از تبار بی کسانیم
 در این غوغا چه کس را کس بدانیم
کسی نشنید فریاد کمک را
 کمک کن تا برای هم بمانیم


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



دل تمنا میکند تا من بسازم خانه ای
 عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



آن شب که شد زندگی ما آغاز
 آغاز شد افسانه این سوز و گداز

دادند به ما دلی گفتند بسوز
 دیدند که  سوختیم گفتند بساز 


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane



اگه گفتی امروز چه روزیه ؟
بگو دیگه ! زیاد فکر نکن
 امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده


اس کوتاه عاشقانه
sms kotah asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد