اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا sms asheghane va jomalate ziba

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



کاش کسی تو دلمون پا نمیذاشت…
 کاش اگه پا میزاشت دلمون رو تنها نمیذاشت…
 کاش اگه تنها میذاشت رد پاش رو روی دلمون جا نمیزاشت

  

اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش
 نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



دل آدمها مثل یک جزیره دور افتادست
اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست
مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره را ترک نکند


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند
 اما هرگز تو را سیر نمی کند


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



دستانت رو دور گردنم حلقه کن
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است
 باور کن


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



گفت : دوستت دارم
هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟ گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



آرزو کن با من که اگر خواست زمستان برود
گرمی ِ دست ِ تو اما باشد
آرزو کن با من“ما” ی ما ” من” نشود
سایه ات از سر ِ تنهایی ِ من کم نشود . .


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد
مهربانیت را مرزی نیست .


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba



مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن سرم میاد !


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba


به اندازه ی بی خیال ….
تو فکر کن دوستت ندارم
من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !


اس ام اس عاشقانه و جملات زیبا
sms asheghane va jomalate ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
shayan abdi دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:10

هروقت حرفه دلمو زدم .دلتو زدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد