اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

sms جدید و قشنگ

اس ام اس احساسی



sms جدید و قشنگ


تلخ ترین قسمت زندگی اونجاس که
 آدم با خودش میگه:
 چی فکر میکردم و چی شد!

  

sms جدید و قشنگ


چـتر نمیخواد هوای بارونی..
تو رو میخواد لعنتی می فهمـی؟!


sms جدید و قشنگ


یه روزی بچه ها با توپ پلاستیکی
 شیشه را میشکستند حالا شیشه
بچه های ما را میشکنه …


sms جدید و قشنگ


عشق دوستیه که
اگر نتونه بهترین دوست من باشه…
پس نمیتونه عاشقم باشه…پس عشق دوستیه


sms جدید و قشنگ


بالش خودم را ترجیح میدهم…
شانه هایت مثل بالش های مسافر خانه است!
خوب میدانم سرهای زیادی را تکیه گاه بوده


sms جدید و قشنگ


نمی دونم گنجشک ها که شبیه به هم هستند
 چه جوری همدیگر رو می شناسند و نمی دونم چند نفر
 شبیه به من هستند که تو دیگه منو نمی شناسی.


sms جدید و قشنگ


مانند شیشه ‘شکستنم’ آسان بود…
ولی دیگر به من’دست نزن’،این بار’زخمی ات’ خواهم کرد


sms جدید و قشنگ

آهـــــای تو این روزهای بارونی …..
فکری به حال جای خالیت کردی


sms جدید و قشنگ


به سلامتی تو که وقتی بغلت کردم
تمام تنم لرزید نه واسه خوشحالی…
 یا عشق بازی !! واسه ترس از فرداهای بدون تو… !!!


sms جدید و قشنگ


چقدر سخته بدونی،اون که میخایش نمیمونه
که دلش یه جایی دیگه است و همه وجودش ماله اونه
چه بده برای اونکه جون میدی غریبه باشی
بگی میخام باتو باشم بگه میخام که نباشی


sms جدید و قشنگ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد