اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس رمانتیک جدید sms romantik jadid

اس ام اس رمانتیک



اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



کلاغ جان…
قصه من به سر رسید
سوارشو تو را هم تا خانه ات می رسانم.

  

اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



دوست من
بامن بمان!انان که رفتنشان را
طاقت اوردم “تو”نبودند..


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



اکه کره ای ها اشغالهای ورزشگاه رو خودشون جمع میکنن
 ما هم اشغالا رو خودمون میریزیم


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



کاش تو چایی بودی و من قند تو قندون
 تا خودمو فدات میکردم تا تلخی روزگار رو حس نکنی…


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



ﻃـــﻌﻢ ﺍﻭﻟﻴــﻦ ﻫﻢ ﺁﻏــﻮﺷــﻲ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ
ﺣﺘـــﻲ ﺩﺭ ﺑﻬﺸﺖ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺘــﻮﺍﻧﻢ ﺗﺠﺮﺑــﻪ ﮐﻨﻢ ..
ﺯﻣﻴــﻦ ﺑﻪ ﮐﻨــﺎﺭ !..


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



با تو میشه دنیا رو داشت
از بی کسی ترسی نداشت
با این همه دل بستگی
مگه میشه دوستت نداشت


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



دوست داشتن یعنی مدت زیادی دنبال یه
 اس ام اس با معنا بگردی واسه کسی که دوستش داری.


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



خدایا!!حواسم به همه هست به جز تو
پس حق داری حواست به همه باشه جز من


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



آنقدر نفس میکشم تا
تمام شود همه نفسهایی که دائم سراغ تورا میگیرند….


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid



زمونه ای شده عاشقا واسه فراموش کردن هم متوسل گذر زمان میشن!!!
هه….رو من یکی که اثرش عکسشه….


اس رمانتیک جدید
sms romantik jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد