اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام عاشقانه جدید sms asheghane jadid

اس ام اس احساسی



اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
 به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیر

  

اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


سلام میکنم از روی مهربانی
سلام میکنم از روی شادمانی
سلام میکنم تا جان دارم
که خواننده این سلام را دوست دارم


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


دلم تنگ است اما
 هنوز تو در آن جا می شوی
 چقدر ابعاد بودنت عجیب است !


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟
اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی ،
کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی ،
از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


آن روزها : تو و بوسه های داغ …
این روزها : مـن و داغ بوسـه ها …


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


تــمام زخم هایــم مـرهمـش لـب هــای تــوست
بـوسه نـمی خواهــم !
فـقـط حرفــی بـــزن …


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid


خیره است چشم خانه به چشمان مات من
خالی است بیصدا و سکوتت حیات من
حق السکوت میطلبد از لبان تو
چشمان لا ابالی و لبهای لات من !


اس ام عاشقانه جدید
sms asheghane jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد