اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک های جدید و زیبا payamak haye jadid va ziba

اس ام اس احساسی



پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند
 بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره !

  

پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba


باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند
هیچ خاصیتی ندارند !
اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند
درست مثل من و تو !!!


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد
دوست داشتن دل می خواهد و یک “من” می خواهد و یک “تو”


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



توی ذهنم یک دنیا واست حرف دارم
ولی توی دلم یک جمله بیشتر نیست : “دوستت دارم”


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻳﻪ ﺳﺮ ﻛﺒﺮﻳﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!!
ﻛﻮﭼﻴﻜﻪ ﻭﻟﻲ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﺗﻴﺶ ﻣﻴﻜﺸﻪ !


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



فاصله گفتن دوستت دارم یک لبخند است
 پس یک دنیا لبخند برای تو !


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



یک یاس سفید در رنگ امید
با هر چه وفاست از سوی خدا
تقدیم تو باد …


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



یادمان باشد قصه کودکمان را با یکی بود یکی نبود شروع نکنیم
 از همان اول بیاموزیم که اگر یکی نباشد دیگری هم نیست


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



برایت نمیمیرم … برایت میمانم
 میمانم تا آنجا که آخر دنیاست …


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba



هواشناسی اعلام کرد که
 آغوشت برای همیشه گرم است …


پیامک های جدید و زیبا
payamak haye jadid va ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد