اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس SMS

اس ام اس احساسی



اس ام اس
SMS



دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی
 چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

  

اس ام اس
SMS



خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!


اس ام اس
SMS



تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود !
از امروز هرچه بنویسم صادقانه است !
عاشقانه دوستت دارم …


اس ام اس
SMS



چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند…


اس ام اس
SMS



تلخترین حرف : دوستت دارم اما …
شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی کلمات زندگی را دگرگون میکند !


اس ام اس
SMS



دوست داشتن ات ، هــوس نیست کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت . . .
تا بــاشم . . .
تا باشی . . .


اس ام اس
SMS



شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم
امـــــــا کــــســـی هستم
کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم …


اس ام اس
SMS



دوستتــــ دارم
گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست
تو زیادی دوست داشتنی هستی


اس ام اس
SMS



خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!


اس ام اس
SMS



قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …

اس ام اس
SMS

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد