اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

SMS عاشقانه زیبا

اس ام اس عاطفی



SMS عاشقانه زیبا


بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان

  

SMS عاشقانه زیبا


وابسته شدم به تو
 بی آنکه بدانم “وابستگیها” وام های کوتاه مدتی هستند
با بهره های سنگین


SMS عاشقانه زیبا


ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
 ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
 که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع


SMS عاشقانه زیبا


وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها
مینگارم تا بدانی یادت عزیز می ماند


SMS عاشقانه زیبا


خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی
 محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی
ای دوست الهی در این عالم هستی
 سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی


SMS عاشقانه زیبا


هیچ پلی مرا با این همه فاصله به چشمان تو پیوند نمی زند
می دانم هر چه من بیشتر جلو می آیم
رانش چشم های تو
فاصله را بیشتر می کند


SMS عاشقانه زیبا


یکی زیر … یکی رو …
زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان …


SMS عاشقانه زیبا


خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،
دوستت دارم…!


SMS عاشقانه زیبا


تا دیروز هرچه می نوشتم عاشقانه بود !
از امروز هرچه بنویسم صادقانه است !
عاشقانه دوستت دارم …


SMS عاشقانه زیبا


چیزی در کلامم نیست
جز دوستت دارم هایی
که واژه نیستند
مثل دم در پی بازدم
حیاتم را رقم می زنند


SMS عاشقانه زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد