اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

مطالب عاشقانه با عکس mataleb asheghane ba aks

اس ام اس عاشقانه



مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی و عاطفه ای را به بازی عشق در آوردی
تا ابد در قلبی که دوستت دارد زنده خواهی ماند . . .

  

مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



صدای گام های تو ضربان زندگی من است
با من راه بیا هنوز تشنه ی زنده بودنم


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



من بـــهـــــــــــــــانه می گیرم و
تــــــــــــــو دهانـــــم را
با یک “بـــــــــــــوســـــــ� �ه” ببند…


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



دلم بوسه ای میخواهد
که از فشارش , چشمانم سیاهی رود!
چقدر این سرگیجه ای که از مستی عشق برمی خیزد را دوست دارم !


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
 ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
 که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟
فاصله هایند که دوستی را میبلعند !
من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند ، به همین سادگی !


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست
گاهی باید توی آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه!


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟
اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی ،
بعد برگرده بگه : مگه من ازت خواستم !


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



دروغ میگفتن که “ها” علامت جمع است ،
پس چرا وقتی تن + ها را جمع کردم ، خودم ماندم و خودم ؟


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks



مادرم می گفت : دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند ،
نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم !


مطالب عاشقانه با عکس
mataleb asheghane ba aks

نظرات 2 + ارسال نظر
mina یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 22:14 http://sarina20.avablog.ir

salam veblageton aliye.matalebesh.khosh hal misham az veblage manam didan konin va nazaretono baram bezarin.

nona pakdel پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 04:04

Aleiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bodan mamnun az neveshte haey zibaton

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد