اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه 92 sms asheghane 92

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



فاصله گرفتن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است
 زمان به ما نشان خواهد داد که هیچ جانشینی برای آن ها نیست…!

  

اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



بعضی وقتا آدم دلش میخواد
 با انگشت یکی رو نشون بده و بگه
این بی معرفت همه دنیای منه…


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



یک استکان چاى داغ
مهمان کلبه ى من باش چاى رفاقت من همیشه تازه دم است.


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



وقتی گریه میکنی “زیباتر” می‌شوی اما بخند
من به همان زیبا که “تر” نیست ، قانعم . . .


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



برای من“مهر”
در نگاه توست
نه اولین ماه پاییز . . .


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



میان مشغله ها گم شدم
 اما دلم برای هوایت همیشه بیکار است . . .


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است
وقتی که به “تو” نگاه میکنم . .


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



یاد تو” پرچم صلحیست
 میان شورش این همه فکر …


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



در دلم کودکیست که “بی تو بودنش” را نق میزند
من هیچ ، لااقل بهانه ی او باش


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92



فکرم مسموم شده از بس هرشب خیال تو را خورد


اس ام اس عاشقانه 92
sms asheghane 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد