اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ناب عاشقانه جدید sms nab asheghane jadid

اس ام اس عاطفی



اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


کف بینی نکن !
دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !

  

اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


عشق بازی کار فرهاد است و بس
 دل به شیرین داد و دیگر هیچکس
مهر امروزی فریبی بیش نیست
 مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


حسرتی گر به دلم هست
 همان دوری توست
من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


دلتنگ دلتنگیهایم،دلتنگتم
میشه تو اوج تنهاییهام با شما درد دل کنم؟


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


تو اى زیبا ترین شعر رهایی
 تو اى گلبرگ سرخ آشنایی میان کوچه هاى قلب تارم
به دنبال تو میگردم کجائی؟‎


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


شادیهایم را به تو هدیه می کنم
 اندک بودنش را برمن خورده مگیر
این تمام سهم شادیهایم از روزگار است


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


تو کوچیکترین ستاره آسمون زندگیم هستى!


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


وقتی تنهاییم دنبال یک دوست میگردیم
وقتی پیدایش کردیم دنبال عیب هایش میگردیم
و وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایمان با او می افتیم و باز تنهاییم!


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه
 اولش قشنگ و بعد همش گریه زاریه !
وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن
 چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid


در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی
 مرگ مرا ماتم و غم نمیگیرد کسی …
رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن
 یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی….!


اس ام اس ناب عاشقانه جدید
sms nab asheghane jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد