اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید و توپ sms jadid va toop

اس ام اس عاطفی



اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



این روزها آنقدر شکسته ام
 که عصا به دست راه میرود دلم !

  

اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



ﻫﺮﺍﺱ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﻢ
 ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﺣﺮﻓﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺒﺎﺷﺪ


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺁﻏﺸﺘﻪ ﺍﻡ
 ﺍﺯ ﺻﺎﻓﯽ ﺭﺩﻡ ﮐﻦ ﻭ ﺑﺒﯿﻦ ﮐﻪ ﺟﺰ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﻢ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﺪ


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



ﺍﮔﺮ ﮔﺪﺍ ﯾﺎﺩ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻧﮑﻨﺪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﭼﻪ ﺩﺍﻧﺪ
ﮔﺪﺍﯾﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ، ﮔﺪﺍﯼ ﺩﯾﺪﺍﺭﺗﻢ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



بگذار طلوع کند آفتاب از هر طرف که دلش میخواهد
من روزم را با خاطره ی “تو” آغاز کنم


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



سینمای ذهنم هر شب همان فیلم همیشگی را پخش میکند
خاطرات بودنت را …


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



گاهی به خاک سپردن یک جسد
 از خواباندن یک قاب عکس آسانتر است ؛ لعنت به خاطرات !


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



آرش نیستم که کمان به دست گیرم اما
لحظه های با تو بودن را خوب شکار میکنم از بین خاطراتم !


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



تقصیر از من است ، آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی !
یادم رفت بپرسم “کنار خودت یا خاطره هایت


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop



“خاطرات” هرچه “شیرین تر” باشند
بعدها از “تلخی” ، “گلویت” را بیشتر می سوزانند !


اس ام اس جدید و توپ
sms jadid va toop

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد