اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید عشقی sms jadid eshghi

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


به سکوت سرد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی
و دل خسته ی من میترسد که تو پژمرده شوی

  

اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


الماس وجودت
بر شیشه دلم خطی کشید که
 پاک کردنش بدون شکستن ممکن نیست


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


کاش بودنها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودنها همین نزدیکیهاست …


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


آرزوی من این است :
زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم ، تو برای من تنها …


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


یاد سهراب بخیر،آنکه تا لحظه ی مرگ با پریشان حالی گفت:
تو مرا یاد کنی یا نکنی،باورت گر بشود یا نشود مرا غمی نیست…
 اما ”نفسم‏’‏‏’‏ میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست!‏


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


قشنگترین نگاهم را برای تو کنار گذاشتم ;
 تا بدانی با تمام وجود منتظر دیدارتم


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


باز هم خیال تو مرا برداشت …
کجا میبرد نمـــیدانـــــم .


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


ﻧﻤﯿﭙﺮﺳﯽ ﺗﻮ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﺩﻝ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﻭ ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ
ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ ، ﺧﯿﺎﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﻡ


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺩﻡ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﻋﺸﻘﺶ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻗﺘﺎﯾﯽ
ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺶ ﻧﺒﻮﺩ


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi


ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ؛ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻧﮕﻮ
ﺗﮑﺮﺍﺭﯾﺴﺖ،ﺷﺎﯾﺪ ﺭﻭﺯﻯ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﮐﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭﺵ ﮐﻨﻢ


اس ام اس جدید عشقی
sms jadid eshghi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد