اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

عکس و اس ام اس عاشقانه aks va sms asheghane

اس ام اس عاشقانه



عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



درراه رسیدن به تو گیرم که بمیرم
اصلابه توافتاده مسیرم که بمیرم
یاچشم بدارازمن وازخویش برانم
یاتنگ دراغوش بگیرم که بمیرم

  

عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه
 چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است
 دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من .


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم
تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی
که هر وقت نوبت من میشه
 میگن “نیست” ؟


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم
 ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane



نزدیکی در فاصله نیست
 در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی


عکس و اس ام اس عاشقانه
aks va sms asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد