اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

عکس و پیامک عاشقانه aks va payamak asheghane

اس ام اس رمانتیک



عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



قدتموم گلهای یاس.با قلبی پر احساس
قسم به اون خدایی که اون بالاست..دوست دارم

  

عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



حکایت عجیبی دارد این اشک!
کافیست حروفش رابه هم بریزی تابرسی به “کاش” …


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



نفس مصنوعی یعنی :
تو نباشی و من به عکست خیره شوم


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقـیـه …


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !
اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



دوست دارم بدانم
دوست داشتن را چگونه دوست داری
 تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



دنیام دستای توئه که توی دستای منه


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود
 لبان توست وقتی می خندی


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام
 قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane



تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم :
 هم اکنون و همیشه !


عکس و پیامک عاشقانه
aks va payamak asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد