اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

بروزترین سایت اس ام اس berooztarin site sms

اس ام اس دلتنگی



بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو
شاید فقط با تو پروانه میشوم

  

بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



یا رب تو مرا به یار دمساز رسان
 آوازهٔ دردم بهم آواز رسان
آن کَس که من از فراق او غمگینم
 او را به من و مرا به او بازرسان . . .


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



صدای تپش قلبت از فرسنگها
هر پرستویی را عاشق میکند
چه رسد به دلی که به انتظار نشسته


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



تا تو هستی که دستانم را بگیری
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم
کاش تابستانها هم برفی بود


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



در عجبم از کار خدا تو را آفریده
و انتظار یکتا پرستی دارد از من ..!


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



می خواهم به هر آنچه
لمس نگاه تو را دارد
جانانه مبتلا شوم


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



اخمهای تو بالاترین لذت دنیاست
ای بهانه تمام لوس شدن های من ..!


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



طـــعم اولیــن هم آغــوشــی با تو را
حتـــی در بهشت هم نمیتــوانم تجربــه کنم
زمیــن به کنــار


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



امروز صبح که از خواب برخاستم باز هوا بارانی بود..
و تو باز با همان لبخند همیشگی همانجا ایستاده بودی.. درست وسط قلبم!


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms



قبل از عاشق شدن بیاموز که چگونه در برفها راه بروی بدون اینکه ردپای از خود برجای بگذاری


بروزترین سایت اس ام اس
berooztarin site sms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد