اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیغام های عاشقانه peygham asheghane

اس ام اس عاشقانه



پیغام های عاشقانه
peygham asheghane

 
برو به جهنم
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

  

پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



عاشق ترین مرد ، آدم بود
که بهشت را به لبخند حوا فروخت


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



مرا تا نقره باشد می‌فشانم
 تو را تا بوسه باشد می‌ستانم
و گر فردا به زندان می‌برندم
 به نقد این ساعت اندر بوستانم
جهان بگذار تا بر من سر آید
 که کام دل تو بودی از جهانم


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



ساعت نشدم پشت به دیوار کنم
خود را به دقیقه ها گرفتار کنم
ساعت شده ام که دوستت دارم را
هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



ذهنم فلج می شـــــود…
 وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی جـــــــــانم !


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



دیکتاتور تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن
به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



هیچ میدانستی
زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی
وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست
تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست
قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو
گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane



اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست
به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است


پیغام های عاشقانه
peygham asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد