اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

عاشقانه اس ام اس asheghane sms

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



در دلم ارزوئ امدنت میمیرد
رفته ای اینک،اما آیا باز بر می گردی؟
چه تمنای محال خنده ام می گیرد!!!

  

عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



برای من که کبوتری ام عاشق و سرگردان؛
بیا و بام شو اصلا بیا و دام شو…


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



وقتی ناله های خرد شدنت زیر پای باران نوای دل انگیزی شد
چه فرقی می کند برگ سبز کدام درختی


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



اینم از زندگی ما…اونیکه دوستش نداری اصرار پشت اصرار
اونیکه دوستش داری انگار نه انگار


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



گاهی آدم ها میروند نه برای اینکه دلیلی برای ماندن ندارند
 بلکه آنقدر کوچکند که تحمل حجم بالای محبت تو را ندارند.


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



غرق در اندیشه ات سوار تاکسی شدم
چند اسکناس به راننده دادم،بابت کرایه دو نفر،پیش از آنکه دریابم تنهایم


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



دوری پایان دوستی نیست
انگار لطیف ترین غم دنیاست


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms



همه نیمکتهای پارک دو نفره اند.بیخیال
در نبودنت روی چمن می نشینم


عاشقانه اس ام اس
asheghane sms

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد