اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید و قشنگ

اس ام اس احساسی



اس ام اس جدید و قشنگ


سفری به دور دنیاست ،
وقتی دستانم تا انتها
 رویت را نوازش می کنند . . .

  

اس ام اس جدید و قشنگ


بعد از گرفتن دست هایت،
تمام دنیا را لمس خواهم کرد تا عشق به همه سرایت کند


اس ام اس جدید و قشنگ


بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد
من تو را در قلبم دارم نه در دنیا


اس ام اس جدید و قشنگ


نفست باران است
دل من تشنه ی باریدن ابر
دل بی چتر مرا مهمان کن


اس ام اس جدید و قشنگ


طلوع کن از سرزمین رویاهایم ای ستاره ی شب های تاریکم
آسمان دلم را منتظر مگذار


اس ام اس جدید و قشنگ


وسعت یاد کردن همیشه گفتنى نیست
 پس به وسعت ناگفته ها به یادتم..


اس ام اس جدید و قشنگ


خوشبختی من
پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود


اس ام اس جدید و قشنگ


سرمای نبودنت بدتر از سرمای زمستان است
 به لرزه انداخته چهار ستون دلم را


اس ام اس جدید و قشنگ


در خلوت من نگاه سبزت جاریست
 این قسمت بی تو بودنم اجباریست


اس ام اس جدید و قشنگ


این اخرین عشقت بوی هوس میداد
برگرد به گذشته ات تا که ز نو خود سازی


اس ام اس جدید و قشنگ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد