اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس SMS

اس ام اس احساسی



اس ام اس
SMS



نمیدانم کدام را راضی کنم
دلی که میخواهد عاشــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــق باشد
یا عقلی که میخواهد عاقــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــل باشد

  

اس ام اس
SMS



من آن نـــیَـــــــــم که حـــــــلال از حــــــــرام نشناسم
شـــراب با تو حــــــــــلال است و آب بی تو حـــــــــــــــــرام


اس ام اس
SMS



تو این دوره زمونه اگه کسی شماره موبایلتو حفظ بود…
بدون خیلی خاطرتو میخواد …


اس ام اس
SMS



یک شمعِ روشن می تواند هزاران شمعِ خاموش را روشن کند ؛
و ذره ای از نورش کاسته نشود


اس ام اس
SMS



کاش یه نفر بود ومیگفت همه آن من از آن تو باشد وقتی دلت میگیرد


اس ام اس
SMS



ذهنم فلج می شـــــود وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی…
جـــــــــانم


اس ام اس
SMS



می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه
کافیست بنویسی : دوستت دارم


اس ام اس
SMS



کاش تو چایی بودی و من قند
 من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی


اس ام اس
SMS



زیباترین عکس های دنیا، در اتاق های تاریک ظاهر می شوند؛
پس هر وقت در تاریکی زندگی قرار گرفتی؛
بدان که خدا می خواهد از تو تصویری زیبا بسازد


اس ام اس
SMS



منم عاشق مرا غم سازگار است
تو معشوقی تورا با غم چکار است؟


اس ام اس
SMS

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد