اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید 92 SMS JADID 92

اس ام اس غمگین



اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92



من را از هر طرف نگاه کنی
 عاشق تو از آب در می آیم

  

اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92



قلب کال من در فصل دست های تو می رسد
فصلی برای تمام رویاها ، دستی برای تمام فصل ها


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92



بند دلم را به کفش هایت گره زده بودم که
 هرجا رفتی دلم را با خود ببری
غافل از اینکه تو پابرهنه میروی و بی خبر


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92



قلب تنها چیزی است که شکسته اش هم کار میکنه


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92


هنوز هم از تمام کارهای دنیا
 دلبستن به دلت بیشتر به دلم میچسبد


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92


زخم که میخوری ، مزه مزه اش کن
 حتما نمکش آشناست !


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92


ای داد دوباره کار دل مشکل شد
نتوان ز حال دل غافل شد
عشقی که به چند خون دل حاصل شد
پامال سبکسران سنگین دل شد


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92


زندگی سخت است تو آسان بگیر
زندگی درد است تو درمان بگیر
زندگی مار است تو جانش بگیر
زندگی جام است تو کامش بگیر


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92


نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92



آنکه باید بسوزد و بسازد منم
 آنکه دائم بی تو میسوزد منم
آنکه آتش زد به قلب من تویی
آنکه خاموش است و میسوزد منم


اس ام اس جدید 92
SMS JADID 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد