اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه و جدید SMS ASHEGHANE JADID

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما من جلوی دهانش را می گیرم
وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

  

اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



آدم باید یه “تو” داشته باشه که هر وقت از همه چیز خسته و ناامید شد بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ؛ گور بابای دنیا !


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



دلم که برایت تنگ می شود ،سرک میکشم لابه‌ لای نوشته هایم …
هیچ جای دیگری نیست که اینقدر پر باشد از تو !


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



من تورو ذره ذره جمع کردم
 حق نداری خروار خروار بری !


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا
 بگذار خیالم غافلگیر شود …


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند
 اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند .”


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



به نیمکت اولین قرارمان
جای تو شسته ام تا جای خودم خالی باشد


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



دیر کرده ای  عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من
 انگار که رد نمیشود نه زمان ! نه آب خوش !


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



حوا بودن تاوان سنگینی دارد
وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هـوا نیاز دارند


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID



در این دل به رویت بازست ، حتی روزهای تعطیل !


اس ام اس عاشقانه و جدید
SMS ASHEGHANE JADID

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد