اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید و ناب SMS JADID NAB

اس ام اس احساسی



اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



یکبار هم وقتی منتظرت نیستم به سراغم بیا
 بگذار خیالم غافلگیر شود

  

اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



بیا یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم :
“دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند
اما این دلیل نمی شود همدیگر را دوست نداشته باشند .”


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



به نیمکت اولین قرارمان
جای تو شسته ام تا جای خودم خالی باشد !!!


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



دیر کرده ای !
عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من ، انگار که رد نمیشود …
نه زمان ! نه آب خوش !


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



حوا بودن تاوان سنگینی دارد
وقتی آدم ها برای هر دم و بازدم به هـوا نیاز دارند !!!


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



در این دل به رویت بازست
 حتی روزهای تعطیل !


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



تقسیم میکنم ، سهم روزهای آینده ام را
یا در کنار تو یا در یاد تو


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



تونل ها فریاد میزنند :
 “راه هست ، حتی در دل سنگ”


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



رفته بودم دلش را به‌دست آورم
 دلم را از دست دادم …


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB



کاش خدا سه چیز را نمی آفرید !
عشق ، غرور و دروغ
 چون عشق هنگام غرور به انسان دروغ می گوید


اس ام اس جدید و ناب
SMS JADID NAB

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد