اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بوسیدن sms boosidan

اس ام اس بوسه



اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند
 قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است
بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند
 تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

  

اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم بوسه دادی
 و چو برخواست لبت از لب من توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم!


اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



می بوسیمت سه تایی من و غم و تنهایی
 امان از این جدایی دلتنگتم خدایی…


اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



یکی در آرزوی دیدن توست
یکی در حسرت بوسیدن توست
ولی من ساده و بی ادعایم
تمام هستیم خندیدن توست


اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan


 
به یک فرشته گفتم:برو و معشوقم که عاشقش هستم را ببوس!!
فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده!!
به فرشته گفتم: معشوق مرا بوسیدی؟! فرشته گفت:
نه نشد!! به فرشته گفتم:چرا؟
فرشته مهربون گفت:دو فرشته هیچ وقت همدیگرو را نمی بوسن!

 
اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



گرمترین بوسه ها را
نصیب کسی کن که در سرد ترین لحظه ها به یاد توست

 
اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



بوسه هایت انار را می ترکاند
 نفس هایت سیب را می رساند، آغوشت ابر را می باراند
 

اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan



او شراب بوسه می خواهد ز من
 من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من
 طالبم آن لذت جاوید را


اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan

 

لبخند تو طلوع و بوسه ی تو غروب منه
ممنونم بخاطر اینکه بهترین و شگرف ترین
 دوست و همدم منی

 
اس ام اس جدید بوسیدن
sms boosidan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد