اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه و آغوش sms aghosh

اس ام اس بوسه



اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



هی اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم
اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد
 اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم

  

اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



هی اس ام اس برو پیش اونی که فکر میکنم
 اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد
 اگه تو رو خووندبهش بگو که دوسش دارم.!


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



بوسه یعنی عشق خالی از گناه
 بوسه یعنی قلب تو از آن من. بوسه یعنی تو همیشه مال من!


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



به امید نگاهت ایستادن به رویای شانه هایت
سر نهادن گونه های زیبایت را بوسه دادن مرا خوش تر از این آرزویی است


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



اگر خری تو را بوسه کند بهتر از آن است که
بوسه ای تو را خر کنــــــــــــــد


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



یک روز می بوسمت فوقش خدا منو میبره جهنم!
 فوقش می شم ابلیس! اون وقت تو هم به خاطر اینکه یه ابلیس تو رو بوسیده جهنمی می شی!
جهنم که اومدی من اونجا پیدات می کنم!
 و دور از چشم خدا هروز می بوسمت! وای خدا چه بهشتی می شه جهنم!


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



بوسه یعنی وصل شیرین دو لب
بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب
بوسه یعنی مستی از اعماق عشق
بوسه یعنی آتش و گرمای تب


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh



شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد
بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن
 روی گونه هایت میکارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم .


اس ام اس بوسه و آغوش
sms aghosh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد