اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خیانتی sms khiyanat

اس ام اس جدایی و خیانت



اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



 خیانت واژه ی تلخی ست ، حقیقتی زهرآگین ،
فرود دشنه، پی در پی ، بر پیکره ی دوستت دارمها ،
هرگز تبرئه ای نیست آنکه را
که را چنین به کشتن قلب آهنگین عشق برخاست و دلی را که پژمرد

  

اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



با عشق به من به من  خیانت کردی
دل دادم و تو رد امانت کردی
رفتی و چه آسوده ز من دل کندی
هر دو قلمت خورد اگر برگردی


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده باشد
 به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست
به خیانتکاری چون تو دیگر  هرگز اعتماد نخواهم کرد


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



هر که را دیدم  خیانت کرد و رفت
هر که با من بود یار من نبود
هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
خود ندانستم از این غمها چه سود


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



دانه هایی از عشق کاشتم
و خوشه هایی از غم برداشتم
خیانت تکرار و رویش نفرت


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



هرچه ها میکنم گرم نمیشود خاطرم
بوی تعفن  خیانت از دهانم میآید
هــــــــــاخاطر من و خیال تو و خیل  خیانت …


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



همیشه تاریکی کریه نیست !
آبروی نور را برده این  خیانت روشن.


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی
خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد
خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری
 خیانت می تواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



ای نارفیق.. به کدامین گناه ناکرده
 تازیانه می زنی بر اعتمادم
زیر پایم را زود خالی کردی
 سلام پر مهرت را باور کنم.یا پاشیدن زهر خیانتت را


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat



نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی
 به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی
نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی
 به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی
 نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم  تا ابد نشاندی ،


اس ام اس خیانتی
sms khiyanat

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد