اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید تنهایی sms jadid tanhayi

اس ام اس تنهایی



اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



می ترسم توی تنهایی بمیرم
 کمک کن تا دوباره جون بگیرم
یه وقت هایی به من نزدیک تر شو
 دارم حس میکنم از دست میرم

  

اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد
امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



با تو بر مرغان دریایی امیرم
 بی تو در زندان تنهایی اسیرم
با تو در کاخ وفا ارباب عشقم
 بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



هنوز عادت به تنهایی ندارم
 باید هرجوریه طاغت بیارم
اسیرم بین عشق و بی خیالی
 چه دنیای غریبی بی تو دارم


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



تنهای تنها نیز شوم .
بیکس و رسوا نیز شوم .
باز هم آرامم خدا را دارم .


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست
 غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی
 بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



من تورادوست دارم تو دیگری را . . .
دیگری دیگری را . . .
اینچنین است که همه تنهاییم . . .


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



درویش کوچه های تنهایی ام
 کاسه دلتنگی من سکه نگاه تو را کافیست


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



این بار مبلغ قبض موبایلم خیلی کم شده بود !
اما اصلا خوشحال نشدم !
هشتصد هزار و ششصد !
عددی که تنهایی ام را به رخم می کشید


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi



چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است
شرم دارم که شکایت کنم از “تنهایی”


اس ام اس جدید تنهایی
sms jadid tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد