اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس انتظار دیدن SMS FARSI ENTEZAR

اس ام اس انتظار کشیدن



اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است
و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است که
 ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد

  

اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


سفر کردی غروبی از کنارم
تو را ای کاش میشد ، باز دارم
تو میگفتی که میآیی دوباره
از آن روز دائما چشم انتظارم


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم
و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی
رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی
من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم
چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


مبادا نامی از عشق بر کوچه پس کوچه های قلبت بنویسی !!!
به جرم دوست داشتن محکوم به انتظار میشوی !


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


تمام روز و شب با بیقراری
به شوق روی تو بیدار هستم
اگرچه بی غرورم زنده اما
به شوق لحظۀ دیدار هستم


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


چقدر سخت است
 منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت
چه شب هایی طلوعت را به جانم منتظر بودم


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR


امشب دلم از آمدنت سرشار است
فانوس به دست کوچه دیدار است
آنگونه تو را در انتظارم که اگر
این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است


اس ام اس انتظار دیدن
SMS FARSI ENTEZAR
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد