اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک انتظار عاشقانه PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE

اس ام اس انتظار کشیدن



پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ” ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ ”ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ
ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ،ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ…
ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ…

  

پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



تو را در باد گم کرد و به انتظار نشست
و نمی دانست مسافران باد را
بازگشتی نیست


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت هم هست
و یک عالمه حرف
کاش کسی جایی منتظرم بود . . .


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



آنقدر چشم، انتظار آمدنت نشستم
که تمامی دربهای باز،
بر روی پاشنه انتظار پوسیدند


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



نگاه کن آن دور دستها یکی تنها به انتظار ایستاده
لبخندی عاشقانه ، دستی برایش تکان بده
تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



شعله ی انتظار تا ابد نمی سوزد
هیزم ها خیـس اند و آتش های دیگر سخت وسوسه انگیز


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



دلم از هزار راه رفته ، بی تو باز گشته است
ایوب هم اگر بود ، چشم می بست از انتظار آمدنت


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



تا زنده ام می نشینم به انتظارت
شاید هم نیایی من کارم را می کنم


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE



انتظارت چه زیباست
وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو
تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی


پیامک انتظار عاشقانه
PAYAMAK ENTEZAR ASHEGHANE
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد