اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی و عکس sms tanhayi va aks

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



تنهایی یعنی
دل هیچکس سایز دلت نیست !

  

اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



رفته ای اما رد پایت مانده است در من
 کنار تنهایی ام قدم میزند بی من !


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



جلوی آیینه که میروم تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ، تو را میجویم
در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



سلام هایی که بوی خداحافظی میدهند
بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند
و رفتن هایی که امید بازگشتی به آنها نداری
همه اینها را که جمع میکنی به یک کلمه میرسی :
تنهایی !


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



میخواهم برایت تنهایی را معنی کنم !
در ساحل کنار دریا ایستاده ای و هوای سرد و صدای موج
 به خودت می آیی یادت می آید دیگر نه کسی است که از پشت بغلت کند
 
نه دستی که شانه هایت را بگیرد و 
نه صدایی که قشنگ تر از صدای دریا باشد

 فقط چند قطره اشک و تصویر لعنتی !


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



تنهایی اونجاش درد داره که روز تولدتو یادش رفته باشه
 و خودت و با دلیلای بی منطق گول بزنی
تنهایی اونوقتی سخته که بعد ۵سال بشنوی
مهم تر از تولد تو توی زندگیش داره و بیکار نیست که یادش بمونه …


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



یه دریا اشـــــــــــــــک برای ریختن دارم یه دل گرفته…
یه زندگی پر از خالــی…
من سرشارم از تنــهایـــــــــی…


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



لعنت به هرچه تمام شدنی است!
حتی بعد از رفتنت هم ، دست از سرم بر نمیداری؟
خودت عمرم را تمام کردی و یادت سیگارم را!!!


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks



ﺑﻪ ﺧﻮﺍبهاﯾﻢ ﺳﺮﮎ ﻧﮑﺶ!
وقتی در لحظات بیداری ام حضور نداری


اس ام اس تنهایی و عکس
sms tanhayi va aks

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد