اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنهایی و غم sms tanhayi va gham

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



تنها تنهایی است که بی تو به من می آید
و تو هیچگاه نخواهی فهمید که من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم
 سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !

  

اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



فلسفه ی تنهایی را هرچقدر هم خوب ببافند
 بی قواره بر تن آدم زار می زند


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



دهان تنهائیم آب می افتد برای یک قطره بودنت


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



تنهایی قشنگتریـن و بی منت ترین حس دنیاست
چون برای داشتنش نیاز به هیچکس نداری


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



زندگی پر است از گره هایی که تو آن را نبسته ای
 اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی ، تنهای تنها …


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



“من” یک نقطه دارد ؛ من تنها هستم !
“تو” دو نقطه دارد پس تنها نیستی


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



تنهایی یعنی همیشه سر به سر شیشه میگذارم
 و اشکهایم جاری میشوند بر سینه ی پنجره


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



دنیا تنهایی های زیادی داره اما تنهایی من دنیایی داره


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



از تنهایی خود لذت ببر
 تا دیگران نتوانند از بازی دادن تو لذت ببرند


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham



تنهایی که طولانی میشه معیار دوست داشتن آدمها هم عوض میشه
 یهو میبینی اون آدم ، گلدون شمعدونی گوشه اتاقشو
با کل دنیا هم عوض نمی کنه …


اس ام اس تنهایی و غم
sms tanhayi va gham

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد