اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید تولد sms jadid tavalod

اس ام اس تولد



اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod


در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید
امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .
امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،
چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

  

اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند
 که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



سلام عزیزم لحظه ی ورودت به دروازه ی قلبم ولبخندشکفتنت به باغچه ی دنیا رو
اول به خودم چون سراغاز حس خوشبختی من است وسپس به تواز ته دلم تبریک میگم نازنینم


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت
برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست
پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



ستاره ها را برای آمدنت گلچین کرده بودم وقتی آمدی
خورشید نگاهت دیگر ستاره ای برایم نگذاشت
اما من از بس دوستت دارم
با عشق قلبم را تقدیمت می کنم


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod



امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod


هر روز برایت رویایى باشد در دست نه دوردست
عشقی باشد در دل نه درسر،و دلیلى باشد برای زندگى نه روز مرگى
تولدت مبارک


اس ام اس جدید تولد
sms jadid tavalod

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد