اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تولد عاشقانه sms tavalod asheghane

اس ام اس تولد



اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane

قدم نو رسیده مبارک انشا ء الله که در سایه ی خداوند حق تعالی
و به فرخندگی این روز مبارک همواره سلامتی و شادابی
برای شما و خانواده ی گرامی در پیش باشد

  

اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره
 هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
 اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
فرشته ای از آسمان فرود آمد
تولدت مبارک


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست اعداد
پیش از تولد تو به صف ایستاده اند
تا راز زاد روز تو را بدانند


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج و شروع یک زندگی
تولدت مبارک


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه
 برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


تولدت مبارک
ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو جون من این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو نازگل زیبای من


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
اسمان در مقدمت باران گل باریده بود


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane


تمام وجودم را در قلبم ، قلبم را در چشمانم
 چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم تا بگویم روز تولدت مبارک باد


اس ام اس تولد عاشقانه
sms tavalod asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد