اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

تبریک تولد tabrik tavalod

اس ام اس تولد



تبریک تولد
tabrik tavalod



باشی نباشی پیشه من تو بهترین همنفسـی
هرجای دنیا که میری به ارزوهات بـرسی
روز تولد توئه میـلاده هرچی خاطره
غیره ممکنه هیچ جوری از یادم بره

  

تبریک تولد
tabrik tavalod


کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم
 که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت
 چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟


تبریک تولد
tabrik tavalod



گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد
و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض
تا بیاید از راه ، از خم پیچک نیلوفرها
روی موهای سرت بنشیند
یا که از قطره آب کف دستت بخورد گاه یک سنجاقک
همه معنی یک زندگی است


تبریک تولد
tabrik tavalod



ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه
ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی
پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی


تبریک تولد
tabrik tavalod



در شب های خوشبختی تو
سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک


تبریک تولد
tabrik tavalod



همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک


تبریک تولد
tabrik tavalod



تمام دارایی من قلبی است
که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم


تبریک تولد
tabrik tavalod



دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره
هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره
اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره


تبریک تولد
tabrik tavalod



امشب دامن تو پر از هدیه های کوچک و بزرگ می شود
اما من هیچ ندارم که به تو هدیه دهم
جز دلی که به من پس دادی
تولدت مبارک


تبریک تولد
tabrik tavalod


امشب شب تولد توست تو یک سال بزرگتر شدی
و عشق من یک سال در دلت کوچکتر
من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم
من هیچ وقت در دلت نبودم


تبریک تولد
tabrik tavalod

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد