اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس ضد دختر و زن sms zede zan va dokhtar

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



طبق آخرین آمار
 خانوم ها ۷۰٪ عمر خود را
در جستجوی یافتن آدرسِ ” یه دکترِ خوب ” سپری میکنند

  

اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



دختر: مامان من زن این مرد نمی شم!
مادر: چرا دخترم؟ مگه این مرد چه عیبی داره؟
دختر: اون به جهنم اعتقاد نداره مامان!


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



مادر:تو با اون ازدواج کن، من خودم کاری می کنم که جهنم رو از نزدیک ببینه!
شما دختر جوونا یادتون نمیاد…
ولی یه زمانى دخترا خواستگاراشونو رد میکردن!


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم
خیلی حالم گرفته میشه
که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من قصد ازدواج نداره


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



خبر دست اول :خانم ها توانستند فرق بین پدال گاز و ترمز را کشف کرده
و به وجود دنده ی دو در چند ماشین پی ببرند


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



تنها روزی که یک زن خوشحال بیدار میشه ، روزِ عروسیشه
چون تنها روزیه که از اول که بیدار میشه میدونه چی باید بپوشه !

اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم
 میگن لطفن مزاحم نشو
خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف
 بعد خود داف پنداری کن


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



دختره می ره لوازم التحریر فروشی می گه آقا شما کارت «تو تنها عشق منی» دارید
فروشنده می گه: بله داریم
دختره می گه: پس ده تا بهم بدین


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar



قابل توجه خانوما
مرد اونه که قلبتو شارژ کنه
نه سیم کارتتو !


اس ام اس ضد دختر و زن
sms zede zan va dokhtar

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد