اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس کنایه و گلایه SMS KENAYE ZADAN

اس ام اس ططنه زدن



اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



به بعضیا باید گفت :
 رفتی ؟ فقط از کنار آدما برو قاطی نشی

  

اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



باور کن من هرگز لایق ” دوستت دارم ” های تو نبودم
 ملتمسانه از تو می خواهم ؛
دوستت دارم هایت را به کسی بگویی
که لایق دروغهایت باشد !


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



گفتم : بیا
گفت : پاهایم یخ زده …
و من به پاهایش سوختم !
گرم شد … رفت به سوی دیگری !


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



تو اگر ماندنی بودی
 با یکی از قبلی ها مانده بودی !


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



زخمی بود درمانش که کردم
زخمیم کرد و رفت !


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



نترس حوا … سیب را با عشق گاز بزن !
آدم بی عشق ، لیاقت بهشت ندارد …


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو ، ایراد از تو نیست !
مگس هیچوقت سمت گل نمیره
میره سمت عنی مث خودش !


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



عـــــآشقی شور نمیخواهــد
شــعــور می خــواهــد !


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



سوختنم را دیدی و خندیدی
خنده ات را دیدم و سوختم
خنده هایم را خواهی دید
دیدار ما به وقت سوختنت


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN



دیگر عاشقانه نمی نویسم
اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد
چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد


اس ام اس کنایه و گلایه
SMS KENAYE ZADAN

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد