اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار SMS TIKE DAR

اس ام اس طعنه زدن



اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


داور قلبم نه سوت دارد نه کارت قرمز
راحت باش…
تا دلت می خواهد خطا کن
سکوت میکنم باز هم سکوت میکنم

  

اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


وقتـــــی به عقب بر میگردی ؛
متوجه میشی که جــــــای بعضیا ،
الان که تو زندگیت خالــــــی نیست هیـــــچ
اون موقعشم زیـــــــــــادی بوده


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


آنان که “عوض” شدنشان بعید است
 “عوضی” شدنشان قطعی است… شک نکن


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


اینقدر کــﮧ برای “خـــر” کردن من سـعے کـردے
بـراے خـودتـــــ وقتــــ میگذاشتے حتمــا “آدمــــــ” میشدے


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


این روزا باید دشمناتو فراموش کنی
تنها کسی که می تونه تو رو به خاک سیاه بشونه
یک دوست کاملاً مورد اعتماده


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


چرا وقتی دروغ میگی و من لبخند می زنم فکر میکنی خرم
خب یه بارم فکر کن دارم به خریت تو لبخند می زنم


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


خوش به حالشان !!
خوش به حال اونی که …
وقتی درآغوشت آرام گرفت به او میگویی :
قبل تر از تو ، هیچ کس نبود در افکارم


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


این روزها جای خالی ” تـو ” را با عروسکی پر می کنم
همانند توست مرا ” دوست ندارد ”
احساس ندارد !
اما هر چه هست ” دل شـکـســتـن ” بلد نیست


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


داستان از آنجا شروع شد که
تو اسمه تمام هرزگی هایت را آزادی گذاشتی
و من از آنجا بی غیرت شدم که فکر میکردم به تمدن رسیده ام


اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR


تقصیر خودمونه …
بعضی ها عددی نبودند و ما آنها را به توان رساندیم



اس ام اس تیکه دار
SMS TIKE DAR
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد