اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی sms dost dashtan . aks dosti

اس ام اس دوست داشتن



اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



دوست داشتن ات ، هــوس نیست کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت تا بــاشم تا باشی . . .

  

اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



شایـــد تنــــهـــا کســـــی نیستم کـــه دوستــــت دارم
امـــــــا کــــســـی هستم
کـــه تـــنـــهـــا تـــــــــــو را دوســـت دارم …


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



دوستتــــ دارم گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست تو زیادی دوست داشتنی هستی


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



خسته ام… از تـــــو نوشتن…!
کمی از خود می نویسم
این “منم” که،دوستت دارم…!


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از”دال تا میم” بگویم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم”
دیگر لام تا کام حرفى نمیزنم …


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



بــه ارتفــاع ابــدیــت،دوستــت مــی‌دارم!
حتــی اگــر
بــه رســم پــرهیــزکــاری‌هــای صــوفیــانــه،
از لــذت گفتنــش،امتنــاع کنــم . . .


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



خوشت بیاد خوشت نیاد
اشک غم از چشات بیاد اون سر دنیا که برى این دل من باهات میاد


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



تو را با ط دسته دار مینویسم
♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti



ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
 ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
 تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
 که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع


اس ام اس دوست داشتن . عکس دوستی
sms dost dashtan . aks dosti

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد