اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و عکس دلتنگی sms va aks deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


ای که از تازگی زخم دلم باخبری یاکه ازقصه ی دلتنگی من باخبری
 مثل مهتاب که از خاطره ی شب میگذری هرشب آهسته از آفاق دلم میگذری

  

اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


از این به بعد تو زندگیم همه چیز پر.روزای بی تو پر..
دلتنگیام پر..شکستن دل پر..جز تو همه چیز پر..نازنینم:فقط تو نپر…


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


ساز گلهای دلم دلتنگ توست
حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


نه به اون عشقو امیدو آرزو،نه به این جنگ و جدال و گفتگو
نه به اون گریه و دوست دارمو دلتنگی ، نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی
 نه به دلبستگیات نه به ایت خستگیات!


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


کاش تو ی فصلای زشت سرنوشت یکی این دلتنگیامو می نوشت
یکی از دستای سرد ارزو گرمی دستای عشق و می گرفت
یکی که سکوت تنهاییم رو با صدای ساز شکستش بشکنه
یکی که تو قاب خالی دلم نقش زیبای خدا رو بکشه


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


دلتنگی همیشه از ندیدن نیست
لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست…


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد ،اگه دیگه نبود کسی
 امید و هم نفسی ، بدون که هست اینجا کسی ،که تو واسش همه کسی …


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه
حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


تو هرگز دلتنگی چشمانم را ندیدی
و تصویر خاموشی قلبم را در روشنای آرزوهایت
یگر انتظارت را به انتظار نخواهم نشست
برو مسافر جاده قدم های تو را دلتنگ است …


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


روزهای خوب باهم بودنمان گذشت
دلم تنگ است برای آن لحظه های شیرین با هم بودنمان !
دلم برای گرفتن آن دستان مهربانت ، بوسه بر روی گونه زیبایت تنگ شده است…
کاش دوباره آن روزهای شیرین عاشقی مان تکرار می شد


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد