اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشقانه و احساسی sms asheghane va ehsasi

اس ام اس احساسی



اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



زمستان را باورنکن
هوا بی تو سردتر از این حرف هاست

  

اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



آدم خوب قصه های من ! دوستت دارم !
حجمش را می خواهی خدا را تصور کن .


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



در دم در قلبم نوشتم
خوابم عشق امد و گفت من بی سوادم


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



سوزی که برف داره بارون نداره
 دردی که عاشق داره معشوق نداره


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



سلام نمیدانم کجا هستی و چه میکنی اما خوب
میدانم ک به یادم هستی وبر میگردی


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست
تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف 


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار
نیمه گم شده ات را کامل بیابی


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



همیشه دلتنگی به خاطر نبودن کسی نیست
گاهی بخاطر بودن کسی ست که حواسش به تو نیست


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



شیرین ترین لبخند اون لبخندیه که
وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی
یه دفه خودش اس ام اس میده


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi



سیب هنوز هم شیرین است
هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد
شیطان بهانه بود


اس ام اس عشقانه و احساسی
sms asheghane va ehsasi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد