اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس انتظار و عشق SMS ENTEZAR VA ESHGH

اس ام اس انتظار کشیدن



اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



تو را در باد گم کرد و به انتظار نشست
و نمی دانست مسافران باد را
بازگشتی نیست

  

اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



امروز روز دیگریست
یه روز از همان روزهای بی تو در به در این کوچه و آن کوچه
می دانم که انتهای یکی از همین کوچه ها منتظری!


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



چقدر دلم می خواهد نامه بنویسم
تمبر و پاکت هم هست
و یک عالمه حرف
کاش کسی جایی منتظرم بود


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



آنقدر چشم، انتظار آمدنت نشستم
که تمامی دربهای باز،
بر روی پاشنه انتظار پوسیدند


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



نگاه کن آن دور دستها یکی تنها به انتظار ایستاده
لبخندی عاشقانه ، دستی برایش تکان بده
تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



شعله ی انتظار تا ابد نمی سوزد
هیزم ها خیـس اند و آتش های دیگر سخت وسوسه انگیز


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست
بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست
دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم
ولی برای دل من مزار هم خوبست


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



دلم از هزار راه رفته ، بی تو باز گشته است
ایوب هم اگر بود ، چشم می بست از انتظار آمدنت


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



تا زنده ام می نشینم به انتظارت
شاید هم نیایی من کارم را می کنم


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH



انتظارت چه زیباست
وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادمو
تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی


اس ام اس انتظار و عشق
SMS ENTEZAR VA ESHGH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد