اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک sms romantik . aks romantik

اس ام اس رمانتیک



اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



میگن لبخند با مرگ هیچ فرقی نداره تو بخند تا من برات بمیرم

  

اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



تو تغییر نور را در آسمان تماشا می‌کنی
من چشمهای تو را


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



همه مرا با خنده ی بلند میشناسند
بیچاره بالشم با گریه های بیصدا …


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



خیابانهای تنهایی دلی ولگرد میخواهد و اوازم بدون تو سکوتی سرد میخواهد
برایت مرده بودم تا برایم تب کند قلبت….
ولی حتی نپرسیدی دلت همدرد میخواهد؟؟


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم
و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



حوصله ات که سر میرود با دلم بازی نکن
من در بی حوصله گی هایم با تو زندگی کردم


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



چه زیبا گفت مترسک
 وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است .


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه
 دیروز هم همینطور بود فردا هم همینطوره


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود
تو هیچ کجا نیستی


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik



دلم خواهد که دلدارم تو باشی عزیز و دلبر و یارم تو باشی
 به هرجمعی خریدارم تو باشی گل و باغ و چمنزارم تو باشی


اس ام اس رمانتیک . عکس رمانتیک
sms romantik . aks romantik

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد