اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه sms kotah asheghane . aks asheghane

اس ام اس عاشقانه



اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



نذر کردم اگر برگردی سفره ای پهن کنم از حرف های نگفته ی دلم.

  

اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



انتهای دریا را برکه ها
نمی فهمند،پس ببخش
اگرگاهی گم میکنم نشانیت را


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



صبحی که شروعش با توست
 خورشید دیگر اضافیست


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



آنقدر که از دیروز میترسم هراس از فردا ندارم،فردا شاید بیایی اما دیروز رفتی


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



زمین کج است
اما من هنوز هم خوش رقصی می کنم به سازِ تو


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



یادها فراموش نخواهند شد حتی با اجبار و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت…


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane


 
تمام غزل هایم را سرودم که خداحافظیت را نبینم
که دیدم و تو رفتی. . .


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane


 
فال حافظ زدم
آن رند غزل خوان میگفت زندگی بی تو محال است تو باید باشی!


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane



نیمکت با هم بودنمان تنهاس
 من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش.


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane


 
اگه بتونی دیگری رو همون طور که هست بپذیری
 و هنوز عاشقش باشی ، عشق تو واقعی است


اس کوتاه عاشقانه . عکس عاشقانه
sms kotah asheghane . aks asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد