اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبای عاشقانه sms zibaye asheghane

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



زیباترین جهان را تو ساخته ای
 اینجا در دلم وقتی که هستی

  

اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق
 مرا در خود کشیدی ای برمودای من


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ذات
 کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



درد هایم دلنشین می شوند وقتی درمان تویی


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



اشتهایم باز شد از بس صدایت را شنیدم و دلم برایت ضعف رفت …


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



یوسف در چاه افتاد و تو در دل من
او عزیز مصر شد و تو عزیز دل من


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



هرچند تنهایی را دوست ندارم اما
 دوست دارم در قلب تو تنها باشم تنـــهای تنـــها …


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



همه به زخمشون دستمال میبندن اما
من به زخمم دل بستم !


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



آسمان دلم
دیگر طاقت بی ماه ماندن را ندارد …
 زود برگرد !


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



سرت را که روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید
قلب من طاقت این همه خوشبختی را ندارد !


اس ام اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد