اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس زیبای عاشقانه sms zibaye asheghane

اس ام اس زیبا



اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



من شیفته ی اون بوسای
هول هولکی ام که دیرمون شده
اما از خیرش نمی گذریم

  

اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



تمام روزهایی که سرگرمیت بودم
 زندگیم بودی


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



در عجبم چطور هنوز ستون فقراتت سالم است
وقتی با این انهدام سخت از چشمانم افتادی


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



جانم به قربانت…!!!
نترس هر وقت آمدی نمیگویم ولی حـالا چـرا..؟؟!!


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



نمیدانم دوستت دارم چه واژه عجیبیست که هر *
* میگوید عاشق تر و هرکس میشنود بی تفاوت تر میشود….!


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



هیچ چیز این دنیای بزرگ مال من نیست
حتی خوابهایم
آنها را هم تصاحب کرده ای


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



از پزشکی قانونی تماس میگیرم
ما اینجا یک جسد داریم که تو قلبش اسم شما حک شده ، نسبتتون با ایشون چیه !؟


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



حرف میزنی اما تلخ !
 محبت میکنی ولی سرد !
چه اجباری است دوست داشتن من ؟


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



برای مُردن لازم نیست عزرا‍‍ئیل بیاید
همیــــن که تو نیایی کافـــیست . . .


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane



آنکه با ماست جان فدای سرش
آنکه با ما نیست دعای خیر ما پشت سرش


اس زیبای عاشقانه
sms zibaye asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد