اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

تک بیت عاشقانه TAK BEYTI

اس ام اس شعر عاشقانه



تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



ز بسکه دیدة من از غم شبــانه گـریست
 سحـر به درد دل من دل زمــانه گریست

  

تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI


به کعبه رفتم و دل نـالـه کرد تا دم صبح
 ولی برای خدا نی برای خــــــانه گریست


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



دل گرفتارغم و درد است یک بارش مسوز
 از برای محنتش بگذار یک چنـــدی دگر


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



راه هفتاد و دو ملّت می‌شود این جا
یکی زینهار ای طالب حق از در دل نگذری


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



ای که می‌پرسی ز من کان ماه را منزل کجاست
منزل او دردل است امّا ندانم دل کجاست؟


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



خاموشی لبم نه ز بیداری و رضاست
 ازچشم من ببین که چه غوغاست در دلم


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
 چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد .


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



عزیزم حسادت نکن ، این که
 بعد از تو بغل گرفته ام ، زانوی غم است !


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



همیشه از فاصله ها گله مندیم ، شاید یادمان رفته که
در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود .


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI



گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی / حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی
 من که از یاد تمام آشنایان رفته ام / وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی


تک بیت عاشقانه
TAK BEYTI
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد