اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

مسیج شعر عاشقانه sms sher asheghane

اس ام اس شعر عاشقانه



مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



آن دم که دل به عشق دهی خوش دمی بود
در کارخیـر حاجت هیچ استخاره نیست

  

مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



مایة راحت و آسایش دل بودی تو
 تا بــرفتی تــو دلـــم هیــــچ نیـاسود بیا


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



دیگران در کار دنیایند و من در کار دل
 نیست دوشم زیرباری جز به زیر بار دل


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



از سر زلف تو شوریدگی آموخته دل
و آتش مهر تو در جان من افروخته دل


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد
محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد .


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



کسی نیامده جز او سر قرار خودش
نشست غرق تماشای آفتاب خودش
چه انتظار عجیبی است اینکه شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



جای قول و قرارهایمان امن است
 زیر پاهای تو !


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



آن نازنین کجاست که یادم نمیکند
صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند
یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست
امشب به یاد کیست که یادم نمیکند


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



نگی که ما گداییم
نگی که بی وفاییم
ما اهل هر کجاییم
مخلص بعضیاییم


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane



دلتنگی های من به تو رفته اند ، آرام می آیند
در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند


مسیج شعر عاشقانه
sms sher asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد