اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلدادگی جدید sms deldadegi jadid

اس ام اس احساسی



اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 اگه حس کردی توی قلبت
بجای صدای “تاپ تاپ “صدای اره و تیشه میاد نترس!
مریض نشدی “من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم”

  

اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ،
صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 بوسه اختراع طبیعت است
برای هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 هر شب برو کنار پنجره
 ستاره ها ببیننت و حسودیشون بشه
 ماهشون مال منه


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 تقدیم به زیبا شقایق دنیا،
دوستت دارم نه به آن خاطر که دوستم بداری
بلکه به آن خاطر که لایق دوست داشتنی


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 من یه نامه ی عاشقونه ام بازم کن:
محتاج کمی نوازشم نازم کن.


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 در تنور عاشقی سرد مکن ،
در مقام عشق نامردی مکن حرف مردی یزنی مردانه باش ،
در سرای عاشقی افسانه باش


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 هر کجا که هستی بلوتوث قلبت رو روشن کن
تا تمام وجودم رو برات سند کنم.


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 می دونی بازی روزگار چیه؟؟
این که تو چشم بذاری من قایم شم.
بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی!


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid



 من اون ماهی قرمز کوچول وهستم تو دل شیشه ای تو
مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم


اس ام اس دلدادگی جدید
sms deldadegi jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد